Autoprezentacja w ofercie pracy

Dobra oferta pracy

Mogłoby się wydawać, że tylko pracownicy powinni zabiegać o nienaganną prezentację. Na rynku pracy, gdzie wciąż brakuje specjalistów, sytuacja się jednak odwraca…

Sytuacja, w której to pracodawca musi przyciągnąć pracownika, nie zaprowadziła równowagi na rynku pracy. Ponownie, jedna strona obejmuje przewagę. I choć ta zależność nie dotyczy wszystkich sektorów, autoprezentacja jest czymś, o co powinieneś zadbać już na etapie rekrutacji. 

Autoprezentacja – przedstaw się

Przedstaw się, a wzbudzisz zaufanie potencjalnego pracownika. W tytule oferty umieść nazwę firmy, a na karcie oferty zamieść jej adres oraz adres strony korporacyjnej. Napisz 2-3 zdania o tym, czym zajmuje się Twoja firma, pochwal się sukcesami. Dzięki temu nie tylko dasz się poznać, ale także wzbudzisz zaufanie aplikującego. Nie zapomnij o widełkach pracowych – to one zwiększają liczbę odpowiedzi na ogłoszenie aż o 40%. Pamiętaj, że wyznacznikiem jakości jest przede wszystkim rzetelność przekazywanych informacji.

Buduj świadomość marki

Zaufanie u potencjalnego pracownika wzbudzi także logo Twojej firmy. Logo, czyli unikalna forma graficzna będąca symbolem działalności, pozwoli Ci już na tym poziomie budować zewnętrzny employer branding. Dodawaj logo do ogłoszeń i buduj wizerunek zaufanego oraz profesjonalnego pracodawcy, utrwalając markę w świadomości ludzi przeglądających Twoje ogłoszenia.

Podkreśl korzyści współpracy

Istnieją elementy, które w ofercie pracy znaleźć się muszą, są też takie, które można do niej dodać. Sprawdź, czy wpłyną pozytywnie na liczbę otrzymanych aplikacji. Obok wspomnianych już danych firmy oraz opisu stanowiska, opowiedz o korzyściach wynikających ze współpracy. Wymień wszystkie oferowane benefity, napisz o wyjątkowej atmosferze i innych elementach, które budują zadowolenie Twoich pracowników.

Przed stworzeniem oferty pracy na OLX Praca zastanów się, jak pozytywnie motywować potencjalnego pracownika, jak zachęcić go do złożenia aplikacji. Zaprezentowanie firmy oraz oferty w sposób profesjonalny i rzetelny to klucz do sukcesu. Nie zapomnij także o tym, że to Ty najlepiej znasz swoją branżę i wiesz, co powinno znaleźć się w ogłoszeniu. Podkreśl to, a już niedługo powiększysz załogę.

Autorka: Anna Janowczyk

Może ci się spodobać
Rekrutacja w 4 prostych krokach
ogłoszenia o pracę OLX
Nowa oferta, nowe możliwości. Znajdź pracowników na OLX

Zostaw komentarz

Twój komentarz*

Twoje imię*
Twoja strona www